PříjemCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 
 

 Trial of the Crusader - Beasts of Northrend

Goto down 
AutorZpráva
micinus

avatar

Poèet pøíspìvkù : 83
Join date : 10. 06. 11
Age : 27

PříspěvekPředmět: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Sat Feb 11, 2012 11:42 pm

EDIT: sorry za nektere nepochopitelne obraty, Word je kokot a opravoval co nemel, hledat se mi to nechce Very Happy
Prvním encounterem ToCka jsou Beasts of Northrend. Fight je rozdělen na tři fáze, během kterých postupně bojujeme se čtveřicí bossů-magnataurem, dvěma jormungary a jedním yettim. Na normal modu by to měla být jednoduchá záležitost, kde téměř není na čem umřít, bossové do arény přichází až po zabití předchozí potvory (heroic má pak timer)

1. fáze

Gormok the Impaler (8,9M HP)

Ability:
Impale – 150% weapon damage + 3500-4500dmg každé 2 vteřiny (stackuje se)
Staggering Stomp – 9k dmg v okruhu 15y + interrupt na 8s
Snobolds

Taktika:
Gormok je jednoduchý „tank’n’spank“ fight, ve kterém je jediným úkolem dps bosse-dps adda-dps bosse atd. MDPSka se rozestoupí za bossem, všechny RDPS a healeři stojí MINIMÁLNĚ 15y od bosse kvůli abilitě Staggering stomp.Každých 10s na tanka hází Impale, který dá do dobře equipnutého tanka cca 15k dmg + 2k bleeding dotka každé dvě vteřiny po dobu 30s, která se stackuje. Tanci si tak bosse přehazují po dvou až třech stacích (ideálně po 29s). Během fightu Gormok spawne postupně 5 addů – Snoboldů. Snoboldi nemají aggro, skočí random na jednoho hráče, stunují ho a interruptují. Každých několik vteřin hodí pod někoho fire bombu, po které zůstane na zemi oheň (takže v první fázi fire reset totem/aura). Oheň jak víme pálí a tak v něm není dobré stát. RDPSka tak primárně sestřelí addy, poté se jede dmg opět do bosse.

Shrnutí:
Tanci přehazují bosse po 2-3 stacích Impale, rdps+healeři 15y a víc od bosse, zabíjet addy, nestát v ohni.

2. fáze

Acidmaw a Dreadscale (5M HP každý)

Ability Acidmaw:
Paralytic Bite: 12-15k dmg a nahodí paralytic toxin
Paralytic Spray: 9k dmg na target a všechny kolem a nahodí paralytic toxin
Acidic Spew: 3k dmg každých 0,25s, dává před sebe
Slime Pool: 5-6K dmg za sekundu

Ability Dreadscale:
Burning bite: 11-13k dmg a nahodí burning bile (AOE dotka)
Burning spray: 9k dmg a nahodí burning bile
Fire Spit: 10k dmg
Molten Spew: 4k dmg každých 0,25s, dává před sebe

Taktika:
Na začátku druhé fáze je nutné v první řadě zabít zbývající addy z fáze první. Druhá fáze pak spočívá v boji se dvěma jormungary najedou, jako první vstoupí do arény Dreadscale a je pohyblivý, Acidmaw je napevno v zemi. Tanci si okamžitě vezmou každý jednoho a otočí je od raidu, raid se pak rozestoupí na 10y v prostoru mezi nima. Jednou za čas se oba jormungaři zahrabou do země, nejsou targetovatelní a po vyhrabání si přehodí role (tedy ten který byl pohyblivý je v zemi a naopak).
Základem úspěchu je interakce debufů, které jormungaři nahazují a to:
Paralytic toxin-postupně zpomalí hráče až na 0%, lze ho shodit přiblížením se k hráči který na sobě má druhý debuf-Burning bile
Burning bile-nelze nijak shodit, musí se nechat vytikat
Ability obou bossů jsou téměř totožné, pouze Acidmaw dává nature dmg, zatímco dreadscale fire(aury, totemy). Boss který je mobilní se musí občas posouvat kvůli Slime poolu (podobné jako Grobulus) a všichni (týká se to hlavně meleeček) musí z plošňáku ihned ven. Vzhledem k tomu, že debuf od Acidmawa lze shodit pouze druhým debufem, zabíjí se Acidmaw jako první (Dreadscale pak dostane o 15% zvýšený dmg, tak na něho během fightu naházet dotky, aby to nebylo tak dlouho).

Shrnutí:
Rozestupy 10yardů, aby debufy nedostávalo moc lidí najednou, kdo má paralytic toxin musí ihned k osobě s burning bile (tank na Dreadscalovi většinou), zabit v pořadí Acidmaw->Dreadscale, nestát v plošňáku.

3. fáze

Icehowl (13,2M HP)

Ability:
Ferocious butt: dá 70-80k dmg a stun na 3s (Very Happy pochybuju že by ten stun někoho trápil)
Arctic breath: channeluje, dá každému před ním 20k dmg během 5ti sekund
Massive Crash: dá 11k dmg každému, odhodí ke zdi arény a dá stun na 5s
Whirl: 9-10k dmg každému kolem a trochu odhodí
Frothing rage: zvýší dmg a attack speed o 50%, pouze pokud někoho zasáhne Ferocious butt

Taktika:
Icehowl je obrovský ledový yetti (frost reset aura/totem), který vstoupí do areny ihned po zabití Jormungarů. Tankuje si ho jeden tank, ideálně u zdi, aby ho neodhodil Whirlem, ostatní se co nejvíc rozestoupí, aby bylo co nejmíň lidí zasaženo Arctic breathem (healeři musí být připraveni na velký healing, Arcic breath by měl následovat hned po Whirlu). Klíčový moment fáze nastává, když Icehowl přeběhne do středu arény, dá Massive Crash, který všechny odhodí ke zdi a dá stun. Ihned by měl DBM zahlásit na koho se Icehowl zaměřuje a plánuje použít Ferocious butt. Jakmile si couvne, opadne stun, všichni dostanou buff na zrychlený movement speed a je NUTNÉ utíkat pryč od místa, kde stál targetnutý hráč. Tam se Icehowl rozběhne a dá za 70-80k dmg (=IK) každému koho po cestě potká. Pokud někoho zasáhne (nesmí se stát) dostává enrage(Frothing rage), který lze shodit podobně jako Gluthovi. Pokud nezasáhne, narazí do zdi, je na několik sekund stunlý a je do něho zvýšený dmg (takže Bloodlust, trinkety potky a podobně přichází na řadu v této chvíli). To se opakuje pořád dokola. POZOR při odbíhání z místa kam nabíhá - běh do boku může zklamat, kolem arény jsou sloupky!

Shrnutí:
Tankovat zády ke zdi, mdps dobře rozestoupit kolem kvůli odhazování, rdps taky rozestupy. Po odhození ke zdi a opadnutí stunu utíkat od místa kde stál targetnutý hráč, odpálit cooldowny když se Icehowl rozseká o zeď.


To by mělo být k prvnímu fightu asi tak všechno, přiznám se že jsem to nikdy nešel, taktiku mám nastudovanou z netu a z TankSpot videí (doporučuji zhlédnout). Až to odprogressujeme na desítce, tak to doplním o Twinlike údaje (pokud by byly nějaké zásadní změny)



_________________

Micinus - FrostTank/FrostDPS
Melditine - Holy/ShadowDPS
Micinoid - AssaPvE/AssaPvP
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
FaKi

avatar

Poèet pøíspìvkù : 107
Join date : 10. 06. 11

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Sun Feb 12, 2012 5:45 pm

gud dzob bounce

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Nagrash



Poèet pøíspìvkù : 7
Join date : 16. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Tue Feb 14, 2012 2:06 pm

Brnkačka Laughing
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Micinak

avatar

Poèet pøíspìvkù : 41
Join date : 11. 06. 11
Age : 22

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Wed Feb 15, 2012 1:59 pm

Zatím 84 shlédnutí, nejsem si jistý, jestli je to dost, s ohledem na to, že jenom já jsem tu už asi počtvrté Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
warri

avatar

Poèet pøíspìvkù : 16
Join date : 09. 10. 11
Age : 31

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Wed Feb 15, 2012 8:57 pm

Micinak napsal:
Zatím 84 shlédnutí, nejsem si jistý, jestli je to dost, s ohledem na to, že jenom já jsem tu už asi počtvrté Very Happy

Co kecas, to video ma pres 900k shlednuti Very Happy kazdej z planu B to videl aspon 2000 krat Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Nagrash



Poèet pøíspìvkù : 7
Join date : 16. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Thu Feb 16, 2012 9:48 am

myslí asi shlédnutí tématu Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
warri

avatar

Poèet pøíspìvkù : 16
Join date : 09. 10. 11
Age : 31

PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   Thu Feb 16, 2012 11:04 am

Nagrash napsal:
myslí asi shlédnutí tématu Smile

Nejsem padly na hlavu Very Happy, jen sem si delal srandu Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Trial of the Crusader - Beasts of Northrend   

Návrat nahoru Goto down
 
Trial of the Crusader - Beasts of Northrend
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Taktiky do raidů a Dungeonů-
Přejdi na: