Statistiky pro Retardina:Attack Power(AP) - Přímo zvyšuje DPS. Primárně získáváte skrze
Strength(Str) a na Plate itemech to jinak ani nenajdete. Na dalších itemech jako Cloak, Ringy a Weapon je možné získávat přímo
AP.
Str vám nicméně přidává
2,x AP (Už nevím přesně kolik) a ve výsledku tedy i poloviční hodnota
Str oproti
AP vám dá víc, je dobré si to přepočítat.
Critical Chance(Crit) - Ideální hodnota
Critu se mi osvědčila minimálně okolo 35% Unbuff, ale umí to být dost náladové. Primárně získáváte přes
Critical Strike Rating, sekundárně pak přes
Agititu(Agi). Podobně jako výše na
1% Critu potřebujete přibližně
46 CritRatingu nebo
52 Agi, takže si vždy přepočítejte, co vám vyjde lépe.
Hit Rating(Hit) - Tak tady Meele
Hit Cap 8% což odpovídá
247 Hitu na Offiku a
263 Hitu na Twinstaru (Hádám, že někdo neumí počítat).
Expertise -
Expertise Capy jsou dva, záleží jestli poznáte kde má Boss zadek, protože tam máte stát a v tom případě vám stačí nižší hranice
26 Expertise, neboli
214 Expertise Rating. V opačném případě si hrajete na Tanka a hranice je
56 Expertise neboli
461 Expertise Rating, dokud jste naživu.
Haste Rating (Haste) -
Haste si můžete stackovat dle libosti, ale nemusíte to s ním přehánět, vždy dejte radši přednost
AP nebo
Critu.
Spell Power - Ačkoliv i tenhle stat v Abilitách potřebujete, o všechno se stará
[Sheath of Light] a na itemech pro Retarda ho nehledejte. (8% Spell Hitu platí pouze pro Cataclysm verzi Talentu)
Armor Penetration -
Penetračku Retardi zkrátka ignorují a pokud se nechcete nadosmrti vyhýbat T-Setům, zapomeňte, že něco takového existuje. To, že má Item
Penetračku však neznamená, že je pro vás nepoužitelný, z Ulduaru byste si toho totiž pak moc neodnesli, pouze se ji nesnažte hromadit.
Hit Cap - Proč
8% Hitu? Protože základní Meele šance na Miss je 5% a mění se o 1% s každým Levelem. Elity mají 81Lvl, Dungeon Bossové 82Lvl a Raid Bossové 83Lvl což dělá 5+3=8% šance na Miss.
Pokud jste Draenei, zvedá se vám Hit díky
[Heroic Presence] Racialce o 1% a Cap se snižuje na
7% Hitu.
Expertise Cap -
Expertise redukuje šanci protivníka vyhnout se vašim útokům pomocí Dodge nebo Parry. Standardní šance v PvE jsou Parry 14% a Dodge 6,5% a kvůli tomu dva Capy.
Pokud stojíte za zády Bosse, Parry se neguje a počítáte pouze s 6,5% Dodge, což pokryje
26 Expertise. Pokud stojíte před Bossem, Cap se zvýší na 14% Parry což pokryje
56 Expertise.
Expertise Cap je možné snížit o 10 pomocí
[Glyph of Seal of Vengeance] pokud máte aktivní
[Seal of Vengeance]Pokračování příště...