PříjemCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 
 

  Naxxramas 10/25-Man The Construct Quarter

Goto down 
AutorZpráva
Bols
Admin
avatar

Poèet pøíspìvkù : 68
Join date : 10. 06. 11
Age : 30
Location : Brno

PříspěvekPředmět: Naxxramas 10/25-Man The Construct Quarter    Fri Jun 10, 2011 8:23 am

Naxxramas





Patchwerk:



Boss, při kterém se dps nudí a healerům vstávají na hlavě vlasy hrůzou. Uděluje do tanka brutální dmg každou sekundou. Pro tento souboj je třeba ( 2/3 - Naxx10/Naxx25 ) tanci, nejlépe 3 healeři a zbytek dps. První kdo musí naběhnout do rozpáraného břicha Patchwerka je tank, který musí mít nejvíce HP z raidu, kvůli Hateful Striku. V těsném závěru za ním běží další tanci, po té co si každý přebere bosse se smí do fightu zapojit dps. Tohoto boje by se neměl zúčastnit tank, který má nervy v " kýblu ", jelikož jeho HP bude skákat ze 100% na takřka 0% každou sekundou. Po 6 minutách od pullu hrozí naštvání bosse, Berserk

Hateful Strike - Patchwerk užívá tuto abilitu každou sekundu do hráče, který má nejvyšší HP z meele range. Udílí dmg ( 27.750 - 32.250/79.000 - 81.000 - Naxx10/Naxx25 ) snížen armorem. Jedná se o klasický úder, čili jej může tank uhnout / dodge /, bloknout / block / či útok odrazit / parry /. Tento úder se rozléhá na počet lidí v meele rangi.

Frenzy - pokud se Patchwerk dostane na 5% jeho HP, trošku se naštve a zvýší si rychlost úderů o 40% a dmg o 25%.

Berserk - po 6 minutách nastává Enrage, boss si navýší rychlost úderů o 150% a dmg o 500%. Toto znamená wipe ve velice krátké době.

Slime Bolt - pokud do 6 minut bosse nezabijete příjde společně s Berserkem tato abilita, kterou začne plivat kolem sebe AoE Slime bolty, udílí 8.325 - 9.675 a koho tato abilita zasáhne je nakažen DoTkou / Damage over Time /, která ubírá hráči 5.700 - 6.300 HP každé 3 sekundy.



Závěr: počkat až si tanci naberou aggro, naběhnout až po prvním Hatefull striku, nemazlit se s ním, neumřít.



Grobbulus:





Tato obluda mistra Frankelsteina už není jenom tak odpočinkový boss. Jeho smrtící zbraní jsou jedové oblaky a injekce naplněny zmutovaným virem a jeho dech jen tak někdo nepřežije. Tento boss není nikterak složitý, ale je zde nutnost koordinace celého raidu.

Pro tento souboj jsou zapotřebí 2 tanci / MT & OT /, 2-3 healeři a zbytek dps. Na umu MT zde hodně záleží, neboť musí v pravidelných intervalech ustupovat s bossem, aby nestál v jedovaném mraku, který se rozšiřuje. Proto je zapotřebí tahat bosse po celém obvodu místnosti. OT si nabírá malé slizy, které společně s novými lidmi či meele hráči, kteří neumějí chodit společně s bossem, zabíjí.

Poison Cloud - každých 15 vteřin si Grobbulus " uprdne " a vypustí pod sebe jedovatý mrak, který udílí každému hráči, který v něm stojí 2.000 dmg. Mrak je aktivní 75 sekund.

Mutating Injection - velmi ošidný vir. Boss nakazí každých 20 sekund náhodného hráče, který musí s injekcí odběhnout pryč od raidu. Tato injekce NESMÍ být dispellnuta. Pokud se tak stane, vir se roztrousí pod nakaženého hráče a stane se z něj Poison Cloud / jedovatý mrak /. Po 10 sekundách injekce z hráče odpadne a opět se vytvoří jedovatý mrak.

Dodatek: 2 volby pokládání injekce - 1.) přímo za bosse, 2.) ke zdi mezi bosse a tanka.

Slime Spray - Sem tam si Grobbulus odplivne. Tato abilita udílí hráčům před bossem ( 6.300 - 7.700/11.875 - 13.125 - Naxx10/Naxx25 ). Pokud tento sprej nějakého hráče zasáhne, zrodí se malý sliz / Fallout Slime /.

Fallout Slime - sliz vytvořen z hráčů nakažených Slime Sprayem. Udílí 1.000 dmg každé 2 sekundy všem v dosahu 10y.

Berserk - 12 po pullu je čas, kdy Grobbulovi dojde trpělivost a rozhodne se s Vámi zkoncovat. Zvýší si rychlost úderů o 150% a dmg o 500%. Velice rychlá smrt celého raidu.



Závěr: Nestát před bossem, nedispellovat Mutating Injection, s injekcí utíkat pryč od raidu, zabíjet slizy, neumřít.




Gluth:


A máme tu mírně zmutovaného pejska, je velice přítulný, trošku slintá, má rád děti, je hravý a nepotřebuje příliš prostoru. Ideální pro ochranu majetku.

Pro tento souboj jsou zapotřebí 2 - 3 tanci / MT & OT & ZT /, 2 - 3 healeři a zbytek dps. MT a OT si budou přehazovat bosse, jelikož na tanka háže Mortal Would čímž mu sníží healy, které obdrží o 10% po dobu 15 sekund. Sem tam se v místnosti objeví Zombíci, kteří spěchají na pomoc Gluthovi. Ty přenecháme ZT / Zombie Tank / a všemožnými spelly přivedeme zombíka k ZT. Po nějaké době se HP v celé místnosti, krom Gluthova, sníží na 5% / hráči i zombíci /.

Dodatek: ZT potřebuje permanentně někoho kdo jej bude healovat a aspoň 1 hráče, který mu bude se zombíkama pomáhat.

Mortal Wound - Gluth užívá tuto abilitu na tanka, který jej zrovna štve. Sníží mu přijímaný heal o 10% po dobu 15 sekund. Po 3 stacích by se měli tanci přehodit, jelikož je čím dál víc obtížnější vyhealovat tanka na full.

Enrage - Gluth se celkem často naštve a zvýší si rychlost úderů ( 25%/100% - Naxx10/Naxx25 ) po dobu 8 sekund. V tuto chvíli přichází práce pro huntery či roguny. Hunter - Tranquilizing Shot, roguny - Anesthetic Poison, čímž tento Enrage Gluthovi zruší a jeho rychlost úderů uvedou do normálu.

Decimate - každých 105 sekund použije boss tuto abilitu, čímž celé místnosti sníží HP na 5% / hráčí i zombíci /. Po Decimatu se nashromáždění zombíci rozeběhnout ke Gluthovi aby se mohl nakrmit. Tomuto je třeba zabránit.

Zombie Chow - každých 10 sekund se v místnosti ze 3 dvířek v podlaze vyprostí 1 zombík a běží ke Gluthovi na jistou smrt sežráním. Zombík má 1.000.000 HP. Je blbost starat se o každého zombíka a proto jsou posíláni k ZT aby je udržel po hromadě a žádný se nedostal ke Gluthovi. Pokud se zombík ke Gluthovi dostane, Gluth ho sežere a tím si doplní část HP / 5% /. Zombící aplikují na hráče, kterého uděří Infected Wound, který zvýší dmg do hráče o 100.

Berserk - po 8 minutách od pullu začne mít Gluth obrovský hlad a trošku zčervená. V tuto chvíli visí životy lidí v raidu na tenkém vlásku. Gluth si zvýší rychlost úderů o 150% a dmg o 500%. Pokud jste si něco zapoměli na tento souboj vzít, v tuto chvíli dostanete příležitost si pro to skočit.



Závěr: domluva MT & OT při tankování, zabránit zombíkům dojít až ke Gluthovi, neumřít.


Thaddius:




Poslední boss v této části Naxxramasu. Pro toho, kdo pochopí zásadní kroky taktiky je to procházka růžovým sadem. Thaddius si pořídil 2 pomocníky / Stalagga a Feugena /. Dva minibossové, kteří nám brání v souboji s Thaddiusem. Pokud je překonáme, ještě zdaleka nemáme vyhráno.

Pro tento souboj jsou potřeba 2 tanci / MT & OT /, 2 - 3 healeři a zbytek dps. 1 miniboss = 1 tank + 1 heal + polovina dps raidu, Thaddiuse už si potom převeme MT. MT & OT klasicky tankují Stalagga a Feugena a dmg by měl ubírat na životu oběma minibossům stejně. Tito dva totiž musí umřít vzájemně, či do 5 sekund od sebe. Pokud se tak nestane, miniboss, který zemřel se znova oživí a boj začíná nanovo, avšak už s pomocí Thaddiusovou, který začně čarovat Ball Lighting. Více méně to znamená wipe raidu. Po zabití obou minibossů, nezbývá nic jiného, neže přeskočit z plošiny na plošinu k Thaddiusovi. Kdo toto nepřeskočí, raději by měl zůstat stranou, aby newipnul raid. Boss se tankuje tam kde stojí a hráči jsou po nahození polarity / Polarity Shift / rozděleni na 2 tábory. Tábor s kladnou polaritou / Positive Charge / a tábor se zápornou polaritou /[color=orange] Negative Charge[/color] /. Tyto dva tábory se od sebe musí vzdálit na 10y, jinak by se dmgovaly navzájem 3.500 každou sekundou.


1. fáze - addi

Stalagg:


Power Surge - Stalagg si náhodně zapne tento spell, díky kterému si zvýší rychlost úderú ( 100%/200% - Naxx10/Naxx25 ) a dmg ( 25% - Naxx10)

Magnetic Pull - každých 30 sekund se Stalaggovi přestane tank líbít a proto si přitáhne tanka Feugenova a nynějšího tanka hodí místo něj.

Tesla Coil - Pokud se Stalagg vzdálí od koule, která ho drží, jako vodítko, začne tato koule udílet neuvěřitelnou AoE dmg do celého raidu



Feugen:

Static Field - udílí ( 2.500/3.500 - Naxx10/Naxx25 ) dmg v okruhu 60y každé 3 sekundy

Magnetic Pull - každých 30 sekund se Feugenovi přestane tank líbít a proto si přitáhne tanka Stalaggova a nynějšího tanka hodí místo něj.

Tesla Coil - Pokud se Feugen vzdálí od koule, která ho drží, jako vodítko, začne tato koule udílet neuvěřitelnou AoE dmg do celého raidu



2. fáze - Thaddius

Polarity Shift - čaruje každých 30 sekund a každému hráči nahodí buď Positive Charge nebo Negative Charge. Tyto Charge je nutno si hlídat. Positive nesmí být společně s Negative a naopak. Zato stejné polarity by se měly držet nakupě. Každý hráč totiž přispívá 10% vyšším dmgem, stackováno (5/13 - Naxx10/Naxx25 )

Chain Lightning - Thaddius udílí dmg do 5 hráčů, kteří jsou mu nejblíž ( 4.162 - 4.837/7.125 - 7.875 - Naxx10/Naxx25 ), tento spell používá každých 15 sekund.

Ball Lightning - pokud se v meele rangi neobjeví žádný hráč, Thaddius začne čarovat zářivé koule do náhodného hráče, udílí dmg 17.500 - 22.500.

Berserk - po 6 minutách od pullu Thaddiuse příjde do stavu, kdy si zvýší rychlost úderú o 150% a dmg o 500%. Velice rychlá smrt.



Závěr: zabít minibosse ve stejnou dobu, přeskočit z plošiny na plošinu, hlídat si Charge, držet se na hromadě, neumřít.


Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://planb.forumczech.com
 
Naxxramas 10/25-Man The Construct Quarter
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Taktiky do raidů a Dungeonů-
Přejdi na: