FaKi
Poèet pøíspìvkù : 107 Join date : 10. 06. 11
| Předmět: Trial of the Cruhsader - Factions Champions Sat Apr 07, 2012 10:26 am | |
| Taktiku som vyhrabal niekde na webe ponevac sa mi to prekladat nechcelo - kazdopadne po skusenostiach na twine upravime podla skusenosti.(dakujeme autorovi) 10 man taktika (ale čtěte i 25ku, vzájemně se doplňují):
Blizzard vybere 6 protivníků ze 14 možných s tím, že minimálně jeden je healer. Každý horďák má asi 400 kHP. každá classa má a používá stejné ability jako reálný hráč. Když začne match, tak nepřijdou bránou, ale naskáčou ze stran arény. Blizzard zde zapracoval na AI a postavičky se chovají podobně jako živý hráci (ale nejsou! Přeci vás nedá blbej komp! ) Tzn. locknou se na jednoho hráče, nejčastěji clothaře. Naštěstí každý cloth má nějakou abilitu na snížení threatu – Fade, Soulshatter a Ice Block. Ty musí být vašimi nejlepšími kamarády.
Uplatňuje se Diminishing return, tzn. doba CCčkovaní se snižuje o podle počtu CCček za sebou do 15 sec. To samé platí i pro taunt, takže se to má používat jen na začátku matche a když mají potíže healeři. Když se meele NPC zaměří na jednoho člověka, tak se na něj musí zaměřit i heal.
Přerušování kouzel a dispelovaní debuffu je v tomhle boji základem. Je třeba před začátkem boje zvolit taktiku podle složení jejich teamu. Buď se zaměřit na healery prvně nebo zvolit člověky, co je budou interuptovat. Píšou, že místo CCkovaní na začátku řadši co nejdřív sundali dva protivníky, ale že to je jen jejich preference. Taky AoE jsou tady relativně k ničemu, protože protivnící mají buff, který redukuje AoE dmg o 75%
25 man taktiky:
Stojí proti vám 10 NPC, 2 mega HP každý (uch och!). Podle zkušeností jsou prý v grupě nejmíň 3 healeři. Zase platí, že AoE je redukováno o 75%. Podobně jako u desítky, zase si náhodně vyberou jednoho nešťastníka a nějakou dobu do něj buší, pak jdou na někoho jiného, aby si všichni užili.
Obecné doporučení a co NPC používají nejčastěji: Přehled nepřátel:
- Death knight – dává velké zranění, nepouštějte ho ke healerům.
- Moonkin – jedinou nepříjemností je Cyclone, jinak celkem neškodný.
- Treeform – rychle zabít, jeho hoty léčí opravdu hodně, nejdou přerušit, ale naštěstí je možné je
dispelnout.
- Hunter – slušné dps, pet obvykle otravuje healery.
- Mage – dps a sheepuje.
- Paladin (Holy) – asi nejslabší healer, všechny jeho healy je možné přerušit. Doporučuji na něj
nasadit prot warriora.
- Retlol – dává velké zranění, nepouštějte ho ke healerům, dále má stun ve formě hammer of
justice.
- Priest (Discipline) – výborný healer, rychle zabít.
- Priest (Shadow) – téměř neškodný, používá fear.
- Rogue – velmi vysoké dps, rád zabíjí healery.
- Shaman (Resto) – nic moc healer, riptide i earth shield je možné dispellnout, používá bloodlust (to
je možné odstranit pomocí Mass Dispell, pokud máte priesta), dále pozor na hex a totemy.
- Shaman (Enhance) – používá hex, bloodlust a totemy.
- Warlock – vysoké dps a felhunter obtěžuje healery
- Warrior – dává velké zranění, nepouštějte ho ke healerům, pozor na bladestorm.
Před započetím by se měli namarkovat healeři. Na každého healera by se měl dát jeden člověk, co umí interuptit. Rogue castí Fan of Knifes, který kromě dmg i AoE interuptí a silencne na 3 sec (musí tomu obětovat 2 body v talentech, glyph není potřeba, ten jen zvedá dmg o 20% ). Jj, rogue je nezbytnej Kromě toho na aktuální target je dobrý mít wound poison (snižuje 50% incoming healu).
Základem úspěchu je dispel, dispel a zase dispel Displelovat HoTky, HoPky, Barskiny, atd. Tanci jsou v této části boje docela k málu ale jejich stuny pomohou hlavně vyřadit healery.
| |
|